Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти

Криейтив лаб ЕООД прилага в търговските си взаимоотношения с Клиентите настоящите Общи условия, наричан в настоящия текст за краткост “Администратор”.

Криейтив лаб ЕООД, като администратор на лични данни, събира и обработва определена информация за физически и юридически лица.

Настоящата политика за защита на личните данни урежда как да бъдат събирани, обработвани и съхранявани личните данни, за да отговарят на стандартите в организацията на Администратора и да са в съответствие с правните изисквания.

I. Правно основание

Настоящата Политика за защита на личните данни се издава на основание Закона за защита на личните данни и подзаконовите му актове и Общия регламент относно защитата на данните (ЕС) 2016/679 (GDPR).

Българското законодателство и GDPR предвиждат правила как организациите, вкл. Криейтив лаб ЕООД, трябва да събират, обработват и съхраняват лични данни. Тези правила се прилагат от Администратора независимо дали се касае за данни, които се обработват електронно, на хартия или на други носители.

Администраторът предприема необходимите мерки, за да не бъдат обработваните лични данни обект на незакономерно разкриване. Администраторът на лични данни е запознат с и следва принципите, предвидени в GDPR:

  • личните данни се обработват законосъобразно, добросъвестно и прозрачно. Потребителят дава доброволно своето съгласие за обработване на предоставените от него лични данни в процеса на регистрация на профил или поръчка от Криейтив лаб ЕООД;
  • личните данни се събират за конкретни, изрично указани и легитимни цели и не се обработват по-нататък по начин, несъвместим с тези цели. Обработването на лични данни с цел реклама и маркетинг става само с доброволнoто съгласие на потребителя и може да бъде прекратено по всяко време по негово желание на usmivka@uchilishta.bg;
  • личните данни са подходящи, свързани с и ограничени до необходимото във връзка с целите, за които се обработват. С цел съставянето на потребителски профил, клиентът предоставя имена, телефонен номер, e-mail адрес, град, образователна институция, в която работи. С цел изпълнението на поръчките на клиента заедно с данните от регистрацията му се събират и данни: адрес за доставка, имена и телефонен номер на получател (ако е друго лице), IP-адрес;
  • Всеки потребител може да подаде заявка за корекция на личните си данни на usmivka@uchilishta.bg. Администраторът се задължава да разгледа и изпълни зявката без ненужно забавяне и във всички случаи в срок от един месец от получаването й. 
  • личните данни се съхраняват във форма, която да позволява идентифицирането на засегнатите лица за период, не по-дълъг от необходимото за целите, за които се обработват личните данни. Всички предоставени от потребителя лични данни се пазят за срок до 15 години, ако той не пожелае да прекрати регистрацията си по-рано. Срокът е определен с оглед удобство за потребителя и предоставяне на възможност за пълноценно ползване на софтуерните системи на Администраторачрез регистрирания от него потребителски профил;
  • личните данни са обработвани по начин, който гарантира подходящо ниво на сигурност на личните данни, включително защита срещу неразрешено или незаконосъобразно обработване и срещу случайна загуба, унищожаване или повреждане, като се прилагат подходящи технически или организационни мерки. Всички връзки сървър-клиент се осъществяват само чрез криптирана връзка посредством https протокол. 
  •  право на изтриване (“право да бъдеш забравен”) на лични данни, които се обработват незаконосъобразно или с отпаднало правно основание. Всеки потребител разполага с възможност по всяко време да подаде заявка за изтриване на потребителския му профил и всички свързани с него лични данни. Администраторът се задължава да разгледа и изпълни искането без ненужно забавяне и във всички случаи в срок от един месец от получаване на искането. На потребителя може да бъде отказано изтриване на неговия потребителски профил и свързаните с него лични данни за установяване, упражняване или защитата на правни претенции, в случаите, в които той има неизпълнени ангажименти във връзка с направени от него поръчки, които смисъла на ЗЗП са договори от разстояние. Такива ангажименти могат да бъдат ненаправени плащания (както за стойността на стоките, така и за куриерски услуги), неполучени или неправомерно отказани стоки, изработени по заявка на клиента.
  • право на преносимост на данните – субектът на данните има право да получи личните данни, които го засягат и които той е предоставил на Администратора, в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат.

II. Цели на Политиката

Настоящата Политика цели Администраторът да:

  • бъде в съответствие с приложимото законодателство по отношение на личните данни и да следва установените добри практики;
  • установи механизмите за водене, поддържане и защита на отчетните регистри;
  • установи задълженията на длъжностните лица, обработващи лични данни и/или лицата, които имат достъп до лични данни и работят под ръководството на обработващите лични данни, тяхната отговорност при неизпълнение на тези задължения;
  • защитава правата на персонала, клиентите и партньорите;
  • бъде открит как съхранява и защитава личните данни на физическите лица;
  • установи необходимите технически и организационни мерки за защита личните данни от неправомерно обработване (случайно или незаконно унищожаване, случайна загуба неправомерен достъп, изменение или разпространение, както и от всички други незаконни форми на обработване на лични данни);
  • бъде защитен при риск от нарушения.

III. Обхват

Настоящата Политика се прилага по отношение на обработването на лични данни на служители, управители, клиенти, доставчици, контрагенти, бизнес контакти и други физически лица, с които Администраторът има връзка, иска да установи бизнес контакт или са ползватели на сайтовете и платформи, собственост на Криейтив лаб ЕООД.

IV. Събиране на лични данни

Лични данни са всяка информация, отнасяща се до физическо лице, което е идентифицирано или може да бъде идентифицирано пряко или непряко чрез идентификационен номер или чрез един или повече специфични признаци. Обхващат се данни от всякакво естество, които сами или в съвкупност с други данни могат да доведат до еднозначна идентификация на конкретно физическо лице.

Цели на събирането на данните

Администраторът събира личните данни във връзка с изпълнението на следните цели:

1. За изпълнение на дейности, свързани със сключване, съществуване, изменение и прекратяване на договорни правоотношения, вкл. За:

  • изготвяне на всякакви документи;
  • за установяване на връзка с лицето за контакт по телефон, e-mail или по всякакъв друг законосъобразен начин;
  • за доставка и/или приемане на стоки/услуги, за комуникация във връзка с предоставяне и/или получаване на стоки/услуги и за предоставяне на свързаното с тях клиентско обслужване;
  • за водене на счетоводна отчетност във връзка с изпълненията по договори, по които Администраторът е страна;
  • за обработка на плащания във връзка със сключените договори от Администратора;
  • за изпращане на важна информация до субектите във връзка с промени в правилата, условията и политиките на Администратора и/или друга административна информация;

2. За маркетингови цели – след получаване на изрично съгласие от субектите на лични данни;

3. За статистически цели.

Събиране на данните

Личните данни за всяко лице се предоставят доброволно от самите лица и се събират от Администратора в изпълнение на нормативно задължение, във връзка със сключването на договор и/или изпълнения на задълженията по сключен договор съгласно разпоредбите на Търговския закон, Закона за счетоводството, Закона за задълженията и договорите, Закона за данъка добавена стойност и др. и условията посочени в търговски договор със съответния клиент чрез: хартиен носител – писмени документи (вкл. пълномощни, договори, запорни съобщения, банкова информация и др.), по електронна поща – предоставени във връзка с изпълнението на търговски договор и/или чрез попълване на регистрационна форма.

V. Обработване на личните данни

Обработването на лични данни представлява всякаква операция или съвкупност от операции, които се извършват по отношение на личните данни, чрез автоматични или неавтоматични средства, като събиране, записване, организиране, съхраняване, приспособяване или промяна, теглене, консултиране, използване, разкриване на трети лица за предаване, разпространяване или друга форма, присъединяване или комбиниране, блокиране, изтриване или унищожаване.

Администраторът събира и използва лична информация, за да разбере по-добре нуждите и интересите на клиентите и да предложи по-добро облсужване. Данните и личната информация, предоставена от потребителите, се използва от Криейтив лаб ЕООД за управление на поръчки, за доставка на продукти и услуги, за обработка на плащания, за комуникиране с потребителите относно поръчки, продукти, услуги и промоционални оферти, препоръки на продукти и услуги.

Информацията, която събира Криейтив лаб ЕООД, за да разбере потребностите и интересите на своите клиенти помага да бъде направено посещението на всеки потребител последователно и персонализирано. Например, Администраторът може да използва личните данни на потребителя, за да:

помогне при поръчка;

информира отностно продукти или услуги;

предостави услуги и поддръжка;

извести за нови услуги или други ползи;

предостави персонализирани промоционални оферти;

избере съдържание, което да бъде показано на потребителя;

Данните, които потребителите предоставят, са:име, фамилия, адрес за евентуална доставка, е-mail адрес и телефонен номер, град, име на образователната институция и финансови данни.

Една серия от данни са събрани в автоматичен модул от системата на Администратора, като например Интернет Протокол (IP) адрес, използван за свързване на компютъра в Интернет; логин; e-mail адрес; парола; информация за вашия компютър и за методи за свързване, като видът на браузера и версия на операционната система; данни, които понякога се комбинират с подобна информация, събрана от други клиенти с цел да създава функции, като например „Последно разгледани“; URL (Uniform Resource Locator) пълно време (включително датата и часа), броя на cookies; визуализирани или търсени продукти; както и всякакъв използван телефонен номер за свързване с нашите оператори.

Всички данни са поверителни и не се предоставят на трети лица. Изключение прави само предоставяне на данните за доставка на куриерската фирма като име, телефон, е-mail адрес, адрес за доставка, както и предоставяне на лични данни на трети страни за изработка на квалификационен кредит. Данните могат да бъдат предоставени и ако бъдат изискани по законен ред от полиция, прокуратура или следствени служби. Ако имате въпроси относно Вашите лични данни или желаете да промените нещо в тях, можете да се свържете с екипа на Криейтив лабна телефон 088334 85 58.

VI. Регистриране и сигурност на потребителския профил

Регистрация.

В сайтовете на Администраторапотребителят може да се регистрира. Регистрирайки се, потребителите използват много предимства като запомняне на въведените данни за поворно ползване, запомняне на напрвените от тях запитвания, получаване на своевременна информация за промоции, отстъпки и други.

При своята регистрация потребителят се задължава да предостави точна, вярна и пълна информация за себе си, както и да я подновява своевременно така, че да я запазва точна, вярна и пълна.

 

Чрез регистрационната форма Администраторът събира следния тип информация:

персонална: електронна поща, име, фамилия, телефонен номер.

неперсонална: браузърът който ползвате, IP адрес, операционна система, тип устройство и др.

Информацията бива използвана от Администраторът за връзка и комуникация по телефон или e-mail и за безпроблемно ползване на образователната платфрома.

VII. Нарушения. Уведомяване за нарушения

Нарушение на сигурността на данни възниква, когато личните данни, за които Криейтив лаб ЕООД отговаря, са засегнати от инцидент със сигурността, в резултат на който се нарушава поверителността, наличието или целостта на личните данни. В този смисъл, нарушение на данните възниква, когато има нарушение на сигурността, водещо до инцидентно или незаконно унищожаване, загуба, изменение, нерегламентирано разкриване на данни, които се предават, съхраняват или се обработват по друг начин.

В случай на нарушение на сигурността на личните данните, което съществува вероятност да породи риск за правата и свободите на физическите лица, Администраторът, без ненужно забавяне и когато това е осъществимо — не по-късно от 72 часа след като е разбрал за него, уведомява за нарушението Комисията за защита на личните данни.

Администраторът документира всяко нарушение на сигурността на личните данни, включително фактите, свързани с нарушението, последиците от него и предприетите действия за справяне с него.

VIII. Унищожаване

Счетоводната и търговската информация, както и всички други сведения и документи от значение за данъчното облагане и задължителните осигурителни вноски се съхраняват от Администратора в следните срокове:

– счетоводни регистри и финансови отчети – 10 години;

– всички останали носители – 5 години.

След изтичането на срока за съхранението им носителите на информация (хартиени или технически), които не подлежат на предаване в Националния архивен фонд, могат да се унищожават.

След приключване на срока за съхранение данните се унищожават възможно най-бързо посредством унищожаването на хартиените носители чрез шредиране, а на техническия носител-чрез заличаване и изтриване на съответните файлове от компютрите на Дружеството.

IX. Допълнителни разпоредби

По смисъла на настоящите вътрешни правила:

1. “Администратор на лични данни” е Криейтив лаб ЕООД– с ЕИК 205040456, като действия от името на администратора осъществява Георги Златаров.

2. Ако горепосочените условия бъдат променени или допълнени, то те ще бъдат публикувани на тази страница без предизвестие. След публикуването им се счита, че клиентите автоматично са запознати с тях.

Моля, проверявайте редовно раздела за нашата политика за защита на личните данни.

Дата на публикуване: 23.05.2018 г.

Дата на последна редакция: 23.05.2018 г.