Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
Уъркшоп за учители на тема: Как да създадем общност в приобщаващата класна стая
Гласувай
Рейтинг
0

Кога: 1 ноември 2018 г.

Къде: Project lab, бул. "Мария Луиза" №58, етаж 2 (до Лъвов мост)


Много важна част от работата на учителя е да създаде такава атмосфера в класната стая, която да позволява на децата да се чувстват сигурни, спокойни и ценени, активно да участват в часа и пълноценно да общуват с връстниците си и учителите.

Наличието на споделени ценности в класа по отношение на разбирателство, уважение и толерантност ще даде възможност на децата да учат по-ефективно, а учителят да бъде по-успешен преподавател.

Как изглежда приобщаващата класна стая и какви са нейните характеристики?

Как да създадем позитивни взаимоотношения между учениците, базирани на споделени ценности?

Как да осигурим ефективна подкрепа на учениците си, които срещат затруднения в училище, като използваме възможностите на диференцираното преподаване?

Отговори на тези въпроси и конкретни техники и стратегии за работа в класната стая ще бъдат представени на уъркшоп за учители и директори.

Водещи на уъркшопа са проф. Дъглас Чийни и д-р Бриджит Уолкър от Вашингтонския университет, Сиатъл, САЩ, които са консултанти на Център за приобщаващо образование по програма "Едно училище за всички".

 

Проф. Чийни има повече от 40 год. опит в сферата на приобщаващото образование и е един от водещите американски специалисти в областта на емоционалните и поведенчески проблеми. Работил е 17 години като специален педагог в Орегон, преди да защити докторската си степен във Вашингтонския университет, Сиатъл.

До 2017 г. той е съпредседател на докторската програма за приобщаващо образование заедно с д-р Бет Уест и на магистърската програма за учители на деца със обучителни и емоционални/поведенчески проблеми заедно с  д-р Роксан Хъдсън. Проф. Чийни е в главен редактор на редица списания в областта на училишната интервенция, както и съавтор на „Списание за емоционални и поведенчески проблеми” (2006-2012). Одостоен с редица професионални отличия от амрикански и международни отганизации.

Д-р Бриджит Уолкър е образователен консултант и обучител с над 25 години опит. През 2006 г. защитава докторантура във Вашингтонския университет в Сиатъл. Била е специален педагог и е работила с деца с емоционални и поведенчески проблеми в първия във щата Вашингтон Център за интервенция и подкрепа на позитивното поведение (PBIS).

В момента тя работи с училища в САЩ за превенция и изграждане на приобщаваща среда за децата в риск от отпадане от училище, разработва програми за ученици със специални образователни потребности (обучителни трудности, емоционални и поведенчески проблеми, проблеми от аутистичния спектър). Има редица публикации и участва като съавтор на няколко издания, посветени на изграждането на ефективна система за подкрепа на учениците.

 

Цена на обучението: 120 лв.

При записване до 20 октомври 2018 г.  - 100 лв.

Местата са ограничени.

 

Данни за плащане по банков път:

Институт за развитие на приобщаващото образование ЕООД

Банка: УниКредит Булбанк АД

BIC: UNCRBGSF

IBAN: BG55UNCR70001523204630

Валута: Български лева

Основание за плащане: Обучение 1.11. 2018

Квилинг книга
Учениците от IV"в" клас на СУ "Вичо Грънчаров" - Горна Оряховица преди 3 години започнаха да се занимават с квилинг - познат още като хартиен филигран. Квилингът е форма на изкуството, която включва използването на лентички от хартия, плат, кожа и други материали, които се...
Конкурс за тийнейджърски видеа “Don’t fake with me”
Фалшивите новини не са от вчера, те са се появили заедно с умението на хората да предават информация един на друг. Понякога заради личен интерес, заради страх и дори и заради шега, лъжата тръгва от уста на уста, от новина на новина, от пост на пост, от туит на туит. Докато не...
Видовете насилие в училище и как да ги разпознаваме?
За насилието в училище няма междучасие! Всяка година стотици ученици в България стават жертва на агресия и тормоз.    Насилието има различни форми – физическо, психическо, сексуално, кибернасилие, тормоз. Всяка от тях оставя своите белези върху детето – вреди на...
Център за приобщаващо образование организира серия обучения
Център за приобщаващо образование организира серия обучения през месец февруари 2019 г.. Каним Ви да присъствате, ако сметнете, че някоя от темите би била полезна за Вас и проявявате интерес:   ...
Дни на медийната грамотност 2019
Дни на медийната грамотност е кампания, която популяризира нуждата от въвеждане на медийната грамотност в образованието. Дните на медийната грамотност се организират от Коалиция за медийна грамотност , като за първи път стартират през 2018 г. През 2019 г. основен акцент на...
Заедно срещу насилието в училище
УНИЦЕФ ще разработи тригодишна програма за сигурна училищна среда Насилието и тормозът в училище са проблем за децата в цял свят. Според проучване на УНИЦЕФ, над половината тийнейджъри по света са били поне веднъж обект...
Специална награда в конкурса за подложка “С аромат на кафе или чай, но без цигара” на РЗИ
По повод на Международния ден без тютюнопушене - 15 ноември 2018 година във всички училища на област Велико Търново беше обявен конкурс за подложка на тема „С аромат на кафе или чай, но без цигара”. Конкурсът е организиран от РЗИ –Велико Търново, в...
Поводи за гордост
Днес  отново имаме поводи да се гордеем с постигнати резултати в учението. След дълго очакване получихме грамотите и медалите за участието ни в Ученически състезания "Многознайко" -  "Млад родолюбец" и "Млад математик". Златен медал и грамота за първо...