Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
Обучение: Партньорство с родителите
Гласувай
Рейтинг
0

Център за приобщаващо образование организира обучение на тема „Партньорство с родителите като елемент на Модела за изграждане на приобщаваща училищна среда“, одобрено със заповед № РД09-1010/24.01.2017 на Министъра на образованието и науката.

Кога: 20 април 2018 г.

Къде: ул. „Княз Борис I”, 133 София

Брой квалификационни кредити: 1

Форма на обучение: Обучението се състои от две части:
Част 1 – Дистанционнa. Представлява самостоятелна работа под формата на преминаване на онлайн курс, подготвен от Център за приобщаващо образование и завършващ с издаване на сертификат за успешно преминаване.
Част 2 – Присъственa. Обучение на място

За кого е подходящо обучението: Учители – начален етап, учители – прогимназиален етап, директори, заместник-директори, педагогически съветници, психолози, учители - целодневна организация

Кратко описание: Обучението акцентира върху ползите на системната грижа, които училището полага за изграждане на ефективни отношения с родителите на две нива – индивидуално (между отделния учител и родител) и групово (общоучилищна стратегия за включването на родителите в училищния живот). В хода на обучението типични родителски поведения, които затрудняват учителите, ще бъдат представени и обяснени през призмата на психологически феномени, които са характерни за функционирането на всеки човек.

Какво ще научите: Подходите в обучението провокират и подпомагат изграждането на по-задълбочено разбиране на проблематичните за учителите родителски прояви;  специално внимание ще бъде обърнато на необходимите умения за планиране и провеждане на фокусирани (с ясна цел) индивидуални разговори между отделните учители и родители; какви са ползите на това да сме активната страна в изграждането на отношения с родителите; как партньорството с родители се разполага в Модела на Центъра за изграждане на по-приобщаваща училищна среда и каква е връзката му с другите елементи на Модела. 

Задължително условие за участие: За успешното завършване на обучението и получаване на квалификационен кредит е необходимо участниците да преминат през електронния курс на Центъра „Запознаване с приобщаващото образование“, който ще запознае участниците с теорията и практиката на развитие на училището като системен процес, ключовата роля на работата в екип и четирите области на развитие и управление, които са в основата на Инструмента за анализ на училищната среда. Завършването на електронния курс отнема от 8 часа до няколко дни, в зависимост от индивидуалното темпо и отделено ежедневно време. Електронният курс е част от дистанционната форма на обучение и е достъпен на: http://priobshti.se/node/482/takecourse.

Обучители:

Стефка Георгиева Чинчева, специалист „Обучение и развитие“ в Център за приобщаващо образование, е обучител по теми, засягащи сътрудничеството между училището и родителите, психичното здраве на учителите и подкрепата на лидерските екипи за изграждане на приобщаваща училищна среда. Тя консултира и работи терапевтично в рамките на психоаналитичната парадигма с деца и възрастни.

Елисавета Таракджи е специалист „Обучение и развитие“ и координатор на пет училища по проект „Едно училище за всички“ в Център за приобщаващо образование. Професионален опит като: педагогически съветник;  индивидуално и семейно консултиране на деца и семейства; работа с уязвими групи; управление на случай в социалната работа и др. Базисна подготовка по Позитивна психотерапия, с право за работа по метода под супервизия. Богат опит в управление на групов процес и провеждане на интерактивни форми на обучениe

Програма и Регистрация

Местата за обучението са ограничени! В случай, че групата е запълнена, ще се свържем с Вас.

За повече информация: Добрин Георгиев, d.georgiev@cie-bg.eu, 0889 73 42 56

Кампания "Дни на приобщаването 2018" даде крила на Илкер да полети
Илкер Сальовлу е седмокласник от ОУ „Св. Паисий Хилендарски“, с. Езерче. който най-силно мечтае да може да ходи, а след това – да може да лети. Той е един от победителите в конкурса  – „На крилата на моята мечта“, част от кампанията на Център за приобщаващо образование...
Reach for Change започва лятна обучителна програма по социално предприемачество за възпитаниците на програма “Заедно в час”
Съвместна лятна обучителна програма по социално предприемачество започват неправителствените организации Reach for Change България и “Заедно в час”. Програмата е предназначена за възпитаниците на “Заедно в час”, които имат интерес в сферата на социалното...
Ранната интервенция при деца с увреждания или забавяне в развитието помага на 70% от тях да достигнат пълния си потенциал
Национална мрежа за децата организира кръгла маса с над 20 институции и организации и световно признатия международен експерт Емили Варгас Барон 21 юни 2018 г., София– Ранната детска интервенция е...
Започна записването на ученици за Лятната академия на “Заедно в час” за 2018 г.
“Заедно в час” започна набирането на ученици за своята безплатна Лятна академия за успех и забавление в София. Лятната академия се провежда заосма поредна година и е предназначена за ученици от I до XII клас. Тя ще се провежда в...
Национална кампания "Будителите"
Връзка към buditelite.bg   Образователна платформа „Училища.бг“ организира национална кампания „Будителите“ ,която има цел да покаже добрите практики и дейни хора в българското образование.За съжаление ежедневно се сблъскваме с...
ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ИЗБОРА НА „ГЕРОЙ НА ДЕЦАТА“
Помогнете на Национална мрежа за децата да отличи най-заслужилия от общо 39 номинирани личности, който са направили нещо необикновено и значимо за децата Рекорден брой номинации – 39, събра тази година Национална мрежа за децата в категорията...
Оценката на държавата за грижите й за децата е Среден 2,88
2,88 е оценката на държавата според доклада „Бележник 2018: Какъв е средният успех на държавата в грижата за децата?“, изготвен от Национална мрежа за децата. Това е най-ниската оценка, която институциите получават за работата и политиките си,...
Представяне на доклада "Бележник", който оценява държавата в грижите й за децата
„Да се осигурят специалисти, а не чиновници, за които семействата и децата не са бланки с реквизити, а реални живи хора с труден живот и психично страдание.“„Има нужда от дългосрочни усилия, които да надхвърлят...