Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
Три практики, предназначени за различни възрастови групи, които да опитате в класната стая.
Гласувай
Рейтинг
0







1. Първото упражнение е за ученици шести клас и нагоре.

Инструкции за учителя:

А. Кажете на учениците си, че искате да бъдат влогъри за един ден. Пуснете им това видео, за да илюстрирате идеята си:

Б. Възложете на децата да напишат кратък сценарий за видеото по тема, която ги интересува (динозаври, коли, видео игри и т.н.). Уточнете, че текстът трябва да е около 1-2 страници. Проверете за грешки готовия сценарий.

В. Поставете на учениците си задачата да запишат своето видео през уикенда (може да е по двойки, може и самостоятелно).

Г. Може да качите готовите видеа във вече съществуващ канал в YouTube или да създатете профил на класа, където да бъдат качени всички. Може да окуражите учениците си да продължат да обогатяват канала по желание, като извънкласна дейност.

2. Второто упражнение еподходящо за деца 4-6 клас.

А. Накарайте учениците си да напишат кратко описание за свой любим герой от филм/книга/комикс, като включат информация за външния им вид – костюми, специални умения, специфични фрази, които използват и т.н.

Б. Когато проверявате съчиненията, надпишете картончета с имената на описаните герои (по две на картонче) и въображаема ситуация: Батман и Трите Хикса отиват на кино, в супермаркета и т.н.

В. Разделете класа по двойки и им раздайте картончетата. Обяснете им, че трябва да се въплътят в героите и да разиграят ситуациите. Оставете им малко време да подготвят диалозите. Когато са готови, помолете ги да демонстрират пред класа. Забавлявайте се!

3. Третото упражнение е за най-малките 1-4 клас.

А. Раздайте им лист с различни емотикони. Като тези:

Б. Накарайте ги да разрежат хартията и отделят различните личица. 

В. Обяснете им, че трябва да напишат съобщение само с личицата. Раздайте им бели листи и ги помолете да залепят съобщенията.

Г. Когато са готови, разменете листите. Учениците трябва да отгатнат, какво е съобщението на съучениците им. Всички съобщения са на английски (или езика, който преподавате)

Кампания "Дни на приобщаването 2018" даде крила на Илкер да полети
Илкер Сальовлу е седмокласник от ОУ „Св. Паисий Хилендарски“, с. Езерче. който най-силно мечтае да може да ходи, а след това – да може да лети. Той е един от победителите в конкурса  – „На крилата на моята мечта“, част от кампанията на Център за приобщаващо образование...
Reach for Change започва лятна обучителна програма по социално предприемачество за възпитаниците на програма “Заедно в час”
Съвместна лятна обучителна програма по социално предприемачество започват неправителствените организации Reach for Change България и “Заедно в час”. Програмата е предназначена за възпитаниците на “Заедно в час”, които имат интерес в сферата на социалното...
Ранната интервенция при деца с увреждания или забавяне в развитието помага на 70% от тях да достигнат пълния си потенциал
Национална мрежа за децата организира кръгла маса с над 20 институции и организации и световно признатия международен експерт Емили Варгас Барон 21 юни 2018 г., София– Ранната детска интервенция е...
Започна записването на ученици за Лятната академия на “Заедно в час” за 2018 г.
“Заедно в час” започна набирането на ученици за своята безплатна Лятна академия за успех и забавление в София. Лятната академия се провежда заосма поредна година и е предназначена за ученици от I до XII клас. Тя ще се провежда...
Национална кампания "Будителите"
Връзка към buditelite.bg     Образователна платформа „Училища.бг“ организира национална кампания „Будителите“ ,която има цел да покаже добрите практики и дейни хора в българското образование.За съжаление ежедневно се сблъскваме с...
ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ИЗБОРА НА „ГЕРОЙ НА ДЕЦАТА“
Помогнете на Национална мрежа за децата да отличи най-заслужилия от общо 39 номинирани личности, който са направили нещо необикновено и значимо за децата Рекорден брой номинации – 39, събра тази година Национална мрежа за...
Оценката на държавата за грижите й за децата е Среден 2,88
2,88 е оценката на държавата според доклада „Бележник 2018: Какъв е средният успех на държавата в грижата за децата?“, изготвен от Национална мрежа за децата. Това е най-ниската оценка, която институциите получават за работата и политиките си,...
Представяне на доклада "Бележник", който оценява държавата в грижите й за децата
„Да се осигурят специалисти, а не чиновници, за които семействата и децата не са бланки с реквизити, а реални живи хора с труден живот и психично страдание.“„Има нужда от дългосрочни усилия, които да надхвърлят...