Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
Три практики, предназначени за различни възрастови групи, които да опитате в класната стая.
Гласувай
Рейтинг
0







1. Първото упражнение е за ученици шести клас и нагоре.

Инструкции за учителя:

А. Кажете на учениците си, че искате да бъдат влогъри за един ден. Пуснете им това видео, за да илюстрирате идеята си:

Б. Възложете на децата да напишат кратък сценарий за видеото по тема, която ги интересува (динозаври, коли, видео игри и т.н.). Уточнете, че текстът трябва да е около 1-2 страници. Проверете за грешки готовия сценарий.

В. Поставете на учениците си задачата да запишат своето видео през уикенда (може да е по двойки, може и самостоятелно).

Г. Може да качите готовите видеа във вече съществуващ канал в YouTube или да създатете профил на класа, където да бъдат качени всички. Може да окуражите учениците си да продължат да обогатяват канала по желание, като извънкласна дейност.

2. Второто упражнение еподходящо за деца 4-6 клас.

А. Накарайте учениците си да напишат кратко описание за свой любим герой от филм/книга/комикс, като включат информация за външния им вид – костюми, специални умения, специфични фрази, които използват и т.н.

Б. Когато проверявате съчиненията, надпишете картончета с имената на описаните герои (по две на картонче) и въображаема ситуация: Батман и Трите Хикса отиват на кино, в супермаркета и т.н.

В. Разделете класа по двойки и им раздайте картончетата. Обяснете им, че трябва да се въплътят в героите и да разиграят ситуациите. Оставете им малко време да подготвят диалозите. Когато са готови, помолете ги да демонстрират пред класа. Забавлявайте се!

3. Третото упражнение е за най-малките 1-4 клас.

А. Раздайте им лист с различни емотикони. Като тези:

Б. Накарайте ги да разрежат хартията и отделят различните личица. 

В. Обяснете им, че трябва да напишат съобщение само с личицата. Раздайте им бели листи и ги помолете да залепят съобщенията.

Г. Когато са готови, разменете листите. Учениците трябва да отгатнат, какво е съобщението на съучениците им. Всички съобщения са на английски (или езика, който преподавате)

Конференция Приобщаващо образование 2019 – „Социално емоционално учене“
Център за приобщаващо образованиеВи кани на международната годишна конференция Приобщаващо образование 2019 – „Социално емоционално учене“, организирана с подкрепата на Фондация „Америка за...
Курс: „Педагогически практики за първи клас. Пътеводител на приобщаващия учител.“
Център за приобщаващо образование има удоволствието да представи новия онлайн курс: „Педагогически практики за първи клас. Пътеводител на приобщаващия учител.“Курсът има за цел да подкрепи...
Позиция на Коалиция за медийна грамотност
Резултатите от матурите и външното оценяване за пореден път показаха, че образованието в България продължава да не дава нужните резултати и се нуждае от сериозна реформа. Основните насоки на тази реформа трябва да включват развитието на умения за критично мислене,...
„Седящ волейбол“ или „Параволейбол“
Какво представлява седящия волейбол?  Това е вид волейбол...
Четвърта кампания/семинар за ученици и учители в детски градини
Информираме ви, че на 16.05.2019г. (четвъртък) в гр. Благоевград, Общинска Администрация Благоевград, зала №5 (партер) от 10:00 ч. ще бъде проведена Четвърта осведомителна кампания/ семинар за...
Трета осведомителна кампания/семинар за ученици и учители в училища
Информираме ви, че на 9-ти Май 2019г. (четвъртък) в гр. Благоевград, Трето основно училище „Димитър Талев“, кабинет по рисуване (партер) от 10:00 ч. ще бъде проведена Трета осведомителна...
Дни на Приобщаването 2019
ДНИ НА ПРИОБЩАВАНЕТО 2019        44% от седмокласниците не вярват, че съучениците им са добри хора, сочи национално представително проучване на Център за приобщаващо образование...
Популярното сред деца приложение TikTok взема мерки за защита на децата
Популярното сред деца приложение TikTok взема мерки за защита на децата5 април 2019След като САЩ им наложиха глоба от 5,7 милиона долара, собствениците на популярното сред деца китайско приложение за видеосподеляне TikTok взеха бързи мерки за повишаване...

Whoops, looks like something went wrong.

1/1 ErrorException in Filesystem.php line 81: file_put_contents(): Only 0 of 274 bytes written, possibly out of free disk space

  1. in Filesystem.php line 81
  2. at HandleExceptions->handleError('2', 'file_put_contents(): Only 0 of 274 bytes written, possibly out of free disk space', '/home/uchilishta/uchilishtabg/vendor/laravel/framework/src/Illuminate/Filesystem/Filesystem.php', '81', array('path' => '/home/uchilishta/uchilishtabg/storage/framework/sessions/32630c0b3b21561b94756d918616b71a221c773e', 'contents' => 'a:4:{s:6:"_token";s:40:"vim1lcUgPjE0HVN7JvX6LWwSjAoJoLmclkR7FTI5";s:9:"_previous";a:1:{s:3:"url";s:37:"http://uchilishta.bg/schools/news/916";}s:9:"_sf2_meta";a:3:{s:1:"u";i:1566320290;s:1:"c";i:1566320290;s:1:"l";s:1:"0";}s:5:"flash";a:2:{s:3:"old";a:0:{}s:3:"new";a:0:{}}}', 'lock' => true))
  3. at file_put_contents('/home/uchilishta/uchilishtabg/storage/framework/sessions/32630c0b3b21561b94756d918616b71a221c773e', 'a:4:{s:6:"_token";s:40:"vim1lcUgPjE0HVN7JvX6LWwSjAoJoLmclkR7FTI5";s:9:"_previous";a:1:{s:3:"url";s:37:"http://uchilishta.bg/schools/news/916";}s:9:"_sf2_meta";a:3:{s:1:"u";i:1566320290;s:1:"c";i:1566320290;s:1:"l";s:1:"0";}s:5:"flash";a:2:{s:3:"old";a:0:{}s:3:"new";a:0:{}}}', '2') in Filesystem.php line 81
  4. at Filesystem->put('/home/uchilishta/uchilishtabg/storage/framework/sessions/32630c0b3b21561b94756d918616b71a221c773e', 'a:4:{s:6:"_token";s:40:"vim1lcUgPjE0HVN7JvX6LWwSjAoJoLmclkR7FTI5";s:9:"_previous";a:1:{s:3:"url";s:37:"http://uchilishta.bg/schools/news/916";}s:9:"_sf2_meta";a:3:{s:1:"u";i:1566320290;s:1:"c";i:1566320290;s:1:"l";s:1:"0";}s:5:"flash";a:2:{s:3:"old";a:0:{}s:3:"new";a:0:{}}}', true) in FileSessionHandler.php line 83
  5. at FileSessionHandler->write('32630c0b3b21561b94756d918616b71a221c773e', 'a:4:{s:6:"_token";s:40:"vim1lcUgPjE0HVN7JvX6LWwSjAoJoLmclkR7FTI5";s:9:"_previous";a:1:{s:3:"url";s:37:"http://uchilishta.bg/schools/news/916";}s:9:"_sf2_meta";a:3:{s:1:"u";i:1566320290;s:1:"c";i:1566320290;s:1:"l";s:1:"0";}s:5:"flash";a:2:{s:3:"old";a:0:{}s:3:"new";a:0:{}}}') in Store.php line 262
  6. at Store->save() in StartSession.php line 88
  7. at StartSession->terminate(object(Request), object(Response)) in Kernel.php line 145
  8. at Kernel->terminate(object(Request), object(Response)) in index.php line 58