Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
256 Проекти на учебници и учебни комплекти получиха иценка от учителите "Приложим в практиката"
Гласувай
Рейтинг
0

Общо 256 от 258 проекти на учебници и учебни комплекти са получили от  учителите оценка „Приложим в практиката“. Причината два учебника по чужд език да получат оценка „Неприложим в практиката“ е, че не са били доставени от издателството в училищата. 

Днес в Министерството на образованието и науката в присъствието на вносителите на проекти бяха обявени общите оценки за пригодността на проектите за прилагане в училище. С това приключи вторият етап от процедурата по оценяване и одобряване на учебниците и учебните комплекти за II, VI и VIII клас, както и по чужд език по нива от Общоевропейската езикова рамка.

Вторият етап на оценяването бе  проведен в 2 295 училища. В него участваха 40 192 учители, които преподават учебен предмет в съответния етап от степента на образование. Оценявани бяха проекти на учебници и учебни комплекти за 52 предмета. Учителите дадоха общо 935 757 оценки за всички проекти. Одобрение получават тези учебници и комплекти, които имат положителна оценка от над 50 на сто от преподавателите.

В началото на процедурата в МОН бяха внесени 261 проекта, като до първия етап на оценяването – за съответствие с държавния образователен стандарт за познавателните книжки, учебниците и учебните помагала, бяха допуснати 260. Вносителят на проекта, който не е продължил участие в процедурата,  доброволно се отказа. Всеки проект бе оценяван от 13 оценители, от които 7 дават становище по съдържанието, 3-ма – на графичния дизайн, и 3-ма на полиграфическото изпълнение. От 260 проекта 258 получиха обща оценка, че съответстват на стандарта. Два проекта – един учебен комплект по математика за втори клас и един учебник по математика за шести клас, получиха общи оценки, че не съответстват на стандарта.


Източник: МОН

Заедно в час набира нови участници по програмата си до 20 януари
Още десет дни желаещите могат да подават своите кандидатури на сайта на организациятаОстават десет дни до крайния срок за кандидатстване за програма Заедно в час. Желаещите трябва да попълнят онлайн формуляр на уебсайта на организацията – ...
Доброта не само по Коледа
Жирафчетата от 3.Б клас при 23 СУ „Фредерик Жолио-Кюри, гр. София претворяват добрите си идеи в дела. Те вярват, че да подадеш ръка на човек, който се нуждае от подкрепа, не трябва да бъде еднократен акт. Вече втора година помагат на самотен дядо, като събират средства за...
Нашето добро
Благодарим на всички настоящи, бивши родители и приятели на детска градина "Ален мак" - Горна Оряховица, които  посетиха нашия базар и се включиха в благородното дело "Да помогнем на Пеньо".Събраната сума от базара е 711,87 лв.Благодарим на всички...
Коледен образователен базар
Кога: 9 декември, събота, от 11:00 до 16:00 чКъде: гр. София, пл. „Св. Неделя” 4, ет.5 (офисът на Дарби)Една по-различна събота, в която:Децата ще могат да се забавляват...
Училището не е само по пътя на приобщаването
Приобщаващото образование подпомага изграждането на връзки между училищата и заобикалящите ги общностиСофия, 9 декември 2017 г. - Годишната конференция на Център за приобщаващо образование събра в зала „Витоша“,...
КОНФЕРЕНЦИЯ ПРИОБЩАВАЩО ОБРАЗОВАНИЕ 2017
Партньори на приобщаването в общността Дата: 9 декември  2017 год., Място: зала „Витоша",  Интер Експо ЦентърГодишната конференция на Център за приобщаващо образование е ежегоден форум, по време...
“Вечер на християнското семейство”
“Вечер на християнското семейство” - тазгодишното ѝ издание в 3.а клас на ЧСУ “Веда” започна с тържествено въведение в смисъла на празника, продължи със семейно готвене, творческо представяне на фамилната продукция и финална игра, чийто отзвук, както каза достоверен...
Популярни личности и бизнес лидери подкрепиха учителите по програма „Заедно в час” на Благотворителния търг на звездите
Шестнадесет известни личности и повече от 30 компании от различни сектори набраха средства в подкрепа на каузата за равен достъп до качествено образованиеКаузата за равен достъп до качествено образование и подкрепата за новите учители по програма „...