Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
Курс: „Педагогически практики за първи клас. Пътеводител на приобщаващия учител.“
Гласувай
Рейтинг
1

Център за приобщаващо образование има удоволствието да представи новия онлайн курс: „Педагогически практики за първи клас. Пътеводител на приобщаващия учител.“

Курсът има за цел да подкрепи учителите, в мисията им да научат учениците си да четат, пишат и смятат, да ги мотивират да учат, да им помагат да растат уверени в способностите си, да се чувстват част от общност, която ги приема и подкрепя. Много често това изисква изминаването на дълъг път и не е трудно човек да се изгуби или забави по него.

Обучението има за цел да даде повече яснота относно:

  • сложните процеси при възприемането на собственото ни тяло и на заобикалящата ни среда, които трябва да се случват адекватно, за да можем да учим
  • сигналите, че децата могат да имат затруднения в ученето и нужда от подкрепа
  • емоциите и тяхното влияние върху ученето, както и защо е важно учениците да умеят да ги разпознават и управляват
  • защо е важно да поставяме детето в центъра на образователния процес и да планираме преподаването спрямо силните и слабите му страни

След края на курса всеки учител ще може да идентифицира своевременно маркерите за затруднения с ученето на своите ученици; да си партнира по-ефективно със тях и с родителите им, да анализира собствените си практики като учител и да подберете такива, които отговарят на обучителните потребности на учениците му.


Курсът е предназначен преди всичко за учители в начален етап, като би бил полезен и за учители ЦДО, за ресурсни учители, за студенти по педагогика и по специална педагогика.

Организиран е в три отделни модула, всеки от които е съставен от две или три обучителни сесии. Всеки модул завършва с тестове за проверка на разбирането. Резултатът от всеки тест определя успешното завършване на модула, респективно на курса.


Целта на курса е да направи учителите по-чувствителни към възможни трудности на учениците, и да ги окуражи да насочват родителите към консултация със специалист, когато преценят, че това е необходимо.

Повече за курса можете да прочетете на Приобщи.Се


Сдружение за споделено учене ЕЛА създава зелен образователен център
Сдружение за споделено учене ЕЛА започва изграждането на Зелен образователен център в подножието на връх Звездец, в Подбалкана. Той ще бъде уникално за България място, където потопени в природата, учениците ще развиват своята креативност, увереност...
Национална програма за преодоляване на насилието
10 училища от София, София област и гр. Перник бяха избрани да се включат във втория етап на програматаУчилищата, които бяха избрани да се включат във втори етап на Националната програма на Сдружение за споделено учене ЕЛА и ...
Проект „Ключ към мотивация, иновации и творчество“ , СУ „Васил Левски“ - гр. Карлово
Спечеленото финансиране по Програма "Еразъм+", ключова дейност 1 "Образователна мобилност за граждани", сектор "Училищно образование" направи възможно участието на 6 учители от СУ „Васил Левски“ – Карлово в обучения в град Флоренция, Италия (18-24.08.2019 г.).В рамките на...
Център за приобщаващо образование става Сдружение за споделено учене ЕЛА
От днес, 25 септември 2019 г., Център за приобщаващо образование е с ново име. Вече сме Сдружение за споделено учене ЕЛА. Всъщност това е много повече от смяна на име. Това е естествено продължение на новата посока и обогатяването на дейността ни.През последните 22 години...
"Заедно в час" организира Лидерска академия за студенти
Между 13 и 15 септември в София ще се проведе първата Лидерска академия на "Заедно в час" за студенти в български висши училища. Обучението е безплатно и включва методи и упражнения от опита на организацията и програмата й за професионално и лидерско развитие, която бе...
Конференция Приобщаващо образование 2019 – „Социално емоционално учене“
Център за приобщаващо образованиеВи кани на международната годишна конференция Приобщаващо образование 2019 – „Социално емоционално учене“, организирана с подкрепата на Фондация „Америка за...
Позиция на Коалиция за медийна грамотност
Резултатите от матурите и външното оценяване за пореден път показаха, че образованието в България продължава да не дава нужните резултати и се нуждае от сериозна реформа. Основните насоки на тази реформа трябва да включват развитието на умения за критично мислене,...
„Седящ волейбол“ или „Параволейбол“
Какво представлява седящия волейбол?  Това е вид волейбол...