Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
Квилинг книга
Гласувай
Рейтинг
1

Учениците от IV"в" клас на СУ "Вичо Грънчаров" - Горна Оряховица преди 3 години започнаха да се занимават с квилинг - познат още като хартиен филигран. Квилингът е форма на изкуството, която включва използването на лентички от хартия, плат, кожа и други материали, които се навиват, сгъват в определени форми, слепват се заедно като по този начин се създава красив и интересен декоративен дизайн.Началото на работа с тази техника е поставено чрез участието в клуб "В света на квилинга" по проект "Твоят час". След приключване на проекта, децата продължават своите занимания в свободното си време. Изработените картички, картини, обемни фигури периодично подреждат в изложби. В конкурсите "С очите си видях бедата" и “Сароматнакафеиличай, нобезцигара", спечелихаспециалнитенагради.

            Създавайки множество картини и овладявайки тънкостите в уменията за работа с квилинг техниката учениците преминаха на по-високо ниво. Решиха да направят книга чрез този интересен и нетрадиционен за книга метод. Естествено спряха се на един от най-българските празници и направиха уникална книга за "Рождество". Решение каква да е книгата, какви ще са илюстрациите и с какво ще се изпълнят, четвъртокласниците вземаха, заедно със своята учителка госпожа Даниела Велчева. В продължение на 2 месеца 11 деца от класа се трудиха над реализирането на нестандартната книга. Тя е изработена от картон с размери 60 на 40 см, а илюстрациите в нея са с размер А4. Книгата има 8 страници, на които Раховчетата разказват историята на Рождеството с илюстрации изпълнени с техника квилинг. Всеки желаещ може да се докосне до този уникат посещавайки подредената изложба във фоайето на училището.

 

Сдружение за споделено учене ЕЛА създава зелен образователен център
Сдружение за споделено учене ЕЛА започва изграждането на Зелен образователен център в подножието на връх Звездец, в Подбалкана. Той ще бъде уникално за България място, където потопени в природата, учениците ще развиват своята креативност, увереност...
Национална програма за преодоляване на насилието
10 училища от София, София област и гр. Перник бяха избрани да се включат във втория етап на програматаУчилищата, които бяха избрани да се включат във втори етап на Националната програма на Сдружение за споделено учене ЕЛА и ...
Проект „Ключ към мотивация, иновации и творчество“ , СУ „Васил Левски“ - гр. Карлово
Спечеленото финансиране по Програма "Еразъм+", ключова дейност 1 "Образователна мобилност за граждани", сектор "Училищно образование" направи възможно участието на 6 учители от СУ „Васил Левски“ – Карлово в обучения в град Флоренция, Италия (18-24.08.2019 г.).В рамките на...
Център за приобщаващо образование става Сдружение за споделено учене ЕЛА
От днес, 25 септември 2019 г., Център за приобщаващо образование е с ново име. Вече сме Сдружение за споделено учене ЕЛА. Всъщност това е много повече от смяна на име. Това е естествено продължение на новата посока и обогатяването на дейността ни.През последните 22 години...
"Заедно в час" организира Лидерска академия за студенти
Между 13 и 15 септември в София ще се проведе първата Лидерска академия на "Заедно в час" за студенти в български висши училища. Обучението е безплатно и включва методи и упражнения от опита на организацията и програмата й за професионално и лидерско развитие, която бе...
Конференция Приобщаващо образование 2019 – „Социално емоционално учене“
Център за приобщаващо образованиеВи кани на международната годишна конференция Приобщаващо образование 2019 – „Социално емоционално учене“, организирана с подкрепата на Фондация „Америка за...
Курс: „Педагогически практики за първи клас. Пътеводител на приобщаващия учител.“
Център за приобщаващо образование има удоволствието да представи новия онлайн курс: „Педагогически практики за първи клас. Пътеводител на приобщаващия учител.“Курсът има за цел да подкрепи...
Позиция на Коалиция за медийна грамотност
Резултатите от матурите и външното оценяване за пореден път показаха, че образованието в България продължава да не дава нужните резултати и се нуждае от сериозна реформа. Основните насоки на тази реформа трябва да включват развитието на умения за критично мислене,...