Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
Уъркшоп за учители на тема: Как да създадем общност в приобщаващата класна стая
Гласувай
Рейтинг
0

Кога: 1 ноември 2018 г.

Къде: Project lab, бул. "Мария Луиза" №58, етаж 2 (до Лъвов мост)


Много важна част от работата на учителя е да създаде такава атмосфера в класната стая, която да позволява на децата да се чувстват сигурни, спокойни и ценени, активно да участват в часа и пълноценно да общуват с връстниците си и учителите.

Наличието на споделени ценности в класа по отношение на разбирателство, уважение и толерантност ще даде възможност на децата да учат по-ефективно, а учителят да бъде по-успешен преподавател.

Как изглежда приобщаващата класна стая и какви са нейните характеристики?

Как да създадем позитивни взаимоотношения между учениците, базирани на споделени ценности?

Как да осигурим ефективна подкрепа на учениците си, които срещат затруднения в училище, като използваме възможностите на диференцираното преподаване?

Отговори на тези въпроси и конкретни техники и стратегии за работа в класната стая ще бъдат представени на уъркшоп за учители и директори.

Водещи на уъркшопа са проф. Дъглас Чийни и д-р Бриджит Уолкър от Вашингтонския университет, Сиатъл, САЩ, които са консултанти на Център за приобщаващо образование по програма "Едно училище за всички".

 

Проф. Чийни има повече от 40 год. опит в сферата на приобщаващото образование и е един от водещите американски специалисти в областта на емоционалните и поведенчески проблеми. Работил е 17 години като специален педагог в Орегон, преди да защити докторската си степен във Вашингтонския университет, Сиатъл.

До 2017 г. той е съпредседател на докторската програма за приобщаващо образование заедно с д-р Бет Уест и на магистърската програма за учители на деца със обучителни и емоционални/поведенчески проблеми заедно с  д-р Роксан Хъдсън. Проф. Чийни е в главен редактор на редица списания в областта на училишната интервенция, както и съавтор на „Списание за емоционални и поведенчески проблеми” (2006-2012). Одостоен с редица професионални отличия от амрикански и международни отганизации.

Д-р Бриджит Уолкър е образователен консултант и обучител с над 25 години опит. През 2006 г. защитава докторантура във Вашингтонския университет в Сиатъл. Била е специален педагог и е работила с деца с емоционални и поведенчески проблеми в първия във щата Вашингтон Център за интервенция и подкрепа на позитивното поведение (PBIS).

В момента тя работи с училища в САЩ за превенция и изграждане на приобщаваща среда за децата в риск от отпадане от училище, разработва програми за ученици със специални образователни потребности (обучителни трудности, емоционални и поведенчески проблеми, проблеми от аутистичния спектър). Има редица публикации и участва като съавтор на няколко издания, посветени на изграждането на ефективна система за подкрепа на учениците.

 

Цена на обучението: 120 лв.

При записване до 20 октомври 2018 г.  - 100 лв.

Местата са ограничени.

 

Данни за плащане по банков път:

Институт за развитие на приобщаващото образование ЕООД

Банка: УниКредит Булбанк АД

BIC: UNCRBGSF

IBAN: BG55UNCR70001523204630

Валута: Български лева

Основание за плащане: Обучение 1.11. 2018

"Заедно в час" организира Лидерска академия за студенти
Между 13 и 15 септември в София ще се проведе първата Лидерска академия на "Заедно в час" за студенти в български висши училища. Обучението е безплатно и включва методи и упражнения от опита на организацията и програмата й за професионално и лидерско развитие, която бе...
Конференция Приобщаващо образование 2019 – „Социално емоционално учене“
Център за приобщаващо образованиеВи кани на международната годишна конференция Приобщаващо образование 2019 – „Социално емоционално учене“, организирана с подкрепата на Фондация „Америка за...
Курс: „Педагогически практики за първи клас. Пътеводител на приобщаващия учител.“
Център за приобщаващо образование има удоволствието да представи новия онлайн курс: „Педагогически практики за първи клас. Пътеводител на приобщаващия учител.“Курсът има за цел да подкрепи...
Позиция на Коалиция за медийна грамотност
Резултатите от матурите и външното оценяване за пореден път показаха, че образованието в България продължава да не дава нужните резултати и се нуждае от сериозна реформа. Основните насоки на тази реформа трябва да включват развитието на умения за критично мислене,...
„Седящ волейбол“ или „Параволейбол“
Какво представлява седящия волейбол?  Това е вид волейбол...
Четвърта кампания/семинар за ученици и учители в детски градини
Информираме ви, че на 16.05.2019г. (четвъртък) в гр. Благоевград, Общинска Администрация Благоевград, зала №5 (партер) от 10:00 ч. ще бъде проведена Четвърта осведомителна кампания/ семинар за...
Трета осведомителна кампания/семинар за ученици и учители в училища
Информираме ви, че на 9-ти Май 2019г. (четвъртък) в гр. Благоевград, Трето основно училище „Димитър Талев“, кабинет по рисуване (партер) от 10:00 ч. ще бъде проведена Трета осведомителна...
Дни на Приобщаването 2019
ДНИ НА ПРИОБЩАВАНЕТО 2019        44% от седмокласниците не вярват, че съучениците им са добри хора, сочи национално представително проучване на Център за приобщаващо образование...