Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
„Партньорство с родителите като елемент на Модела за изграждане на приобщаваща училищна среда“
Гласувай
Рейтинг
0

Център за приобщаващо образование организира обучение на тема „Партньорство с родителите като елемент на Модела за изграждане на приобщаваща училищна среда“, одобрено със заповед № РД09-1010/24.01.2017 на Министъра на образованието и науката.

Брой квалификационни кредити: 1

Форма на обучение: Обучението се състои от две части:
Част 1 – Дистанционнa. Представлява самостоятелна работа под формата на преминаване на онлайн курс, подготвен от Център за приобщаващо образование и завършващ с издаване на сертификат за успешно преминаване.
Част 2 – Присъственa. Обучение на място

За кого е подходящо обучението: Учители – начален етап, учители – прогимназиален етап, директори, заместник-директори, педагогически съветници, психолози, учители - целодневна организация

Кратко описание: Обучението акцентира върху ползите на системната грижа, които училището полага за изграждане на ефективни отношения с родителите на две нива – индивидуално (между отделния учител и родител) и групово (общоучилищна стратегия за включването на родителите в училищния живот). В хода на обучението типични родителски поведения, които затрудняват учителите, ще бъдат представени и обяснени през призмата на психологически феномени, които са характерни за функционирането на всеки човек.

Какво ще научите: Подходите в обучението провокират и подпомагат изграждането на по-задълбочено разбиране на проблематичните за учителите родителски прояви; специално внимание ще бъде обърнато на необходимите умения за планиране и провеждане на фокусирани (с ясна цел) индивидуални разговори между отделните учители и родители; какви са ползите на това да сме активната страна в изграждането на отношения с родителите; как партньорството с родители се разполага в Модела на Центъра за изграждане на по-приобщаваща училищна среда и каква е връзката му с другите елементи на Модела.

Задължително условие за участие: За успешното завършване на обучението и получаване на квалификационен кредит е необходимо участниците да преминат през електронния курс на Центъра „Запознаване с приобщаващото образование“, който ще запознае участниците с теорията и практиката на развитие на училището като системен процес, ключовата роля на работата в екип и четирите области на развитие и управление, които са в основата на Инструмента за анализ на училищната среда. Завършването на електронния курс отнема от 8 часа до няколко дни, в зависимост от индивидуалното темпо и отделено ежедневно време. Електронният курс е част от дистанционната форма на обучение и е достъпен на Приобщи.се.

Обучители:

Стефка Георгиева Чинчева, специалист „Обучение и развитие“ в Център за приобщаващо образование, е обучител по теми, засягащи сътрудничеството между училището и родителите, психичното здраве на учителите и подкрепата на лидерските екипи за изграждане на приобщаваща училищна среда. Тя консултира и работи терапевтично в рамките на психоаналитичната парадигма с деца и възрастни.

Елисавета Таракджи е специалист „Обучение и развитие“ и координатор на пет училища по проект „Едно училище за всички“ в Център за приобщаващо образование. Професионален опит като: педагогически съветник; индивидуално и семейно консултиране на деца и семейства; работа с уязвими групи; управление на случай в социалната работа и др. Базисна подготовка по Позитивна психотерапия, с право за работа по метода под супервизия. Богат опит в управление на групов процес и провеждане на интерактивни форми на обучениe

Регистрация: https://www.cie.bg/bg/edu/obuchenie-partnyorstvo-roditelite

 
Местата за обучението са ограничени! В случай, че групата е запълнена, ще се свържем с Вас.

Повече информация и програма: https://www.cie.bg/bg/obichenie-partniorstvo-roditeli

 

Салон „Обучение и професионална реализация“ 2018
Френски институт в България и Агенция Campus France Париж имат удоволствието да Ви поканят да посетите на 26 и 27 октомври 2018 г. Салона „Обучение и професионална реализация“ във...
Уъркшоп за учители на тема: Как да създадем общност в приобщаващата класна стая
Кога: 1 ноември 2018 г.Къде: Project lab, бул. "Мария Луиза" №58, етаж 2 (до Лъвов мост)Много важна част от работата на учителя е да създаде такава атмосфера в класната стая, която да позволява на децата да се чувстват сигурни, спокойни и ценени, активно да участват в часа...
До 15. октомври е удължен срокът за кандидатстване на училища, за да станат част от Международната награда на херцога на Единбург в България
Училищата в цялата страна имат възможност да кандидатстват за придобиване на лиценз за независим оператор на престижната международна програма, развиваща лидерски умения чрез неформално образование. Програмата дава добавена стойност на...
Национална верига по мини-волейбол "Малки великани" 2018
ЗАД „БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП” стартира новата си инициатива в подкрепа на активния и здравословен начин на живот на подрастващите и в интерес към развитието на волейбола:Национална верига по мини-волейбол “Малки великани”...
Приобщаващо образование 2018 – „Роли и взаимодействие в приобщаващото образование“
От името на Център за приобщаващо образование, Ви каним на международната годишна конференция Приобщаващо образование 2018 – „Роли и взаимодействие в приобщаващото образование“, която ще се проведе на 3-ти ноември 2018 г., в Националния дворец на...
Президентът награждава първите българи, постигнали златно ниво в Международна награда на херцога на Единбург
Седем младежи ще бъдат отличени за своите постижения в престижната международна програмаПървите младежи, постигнали златното ниво на Международната награда на херцога на Единбург в България ще бъдат отличени на церемония по...
“Заедно в час” започва набирането на участници в програмата си, които ще преподават като учители от септември 2019 г.
Фондация “Заедно в час” започва набирането на участници в програмата си за професионално и лидерско развитие, които ще започнат работа като учители от септември 2019 г. в 11 региона на страната - Велико Търново, Враца, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Плевен, Пловдив, Разград,...
НАЦИОНАЛНО ПРЕДСТАВИТЕЛНО ПРОУЧВАНЕ
САМО 4% ОТ УЧИЛИЩАТА В БЪЛГАРИЯ ПОСТИГАТ ЕДНОВРЕМЕННО ВИСОКИ ОЦЕНКИ И ВИСОКО БЛАГОПОЛУЧИЕ НА УЧЕНИЦИТЕ, ПОКАЗА НАЦИОНАЛНО ПРЕДСТАВИТЕЛНО ПРОУЧВАНЕНов индекс на Център за приобщаващо образование определя кое характеризира успешното училище.38.4% от...