Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
За какво мечтаят децата в България?
Гласувай
Рейтинг
0

Център за приобщаващо образование откри в София изложба портретна фотография „Мечтая за моя свят“ на известния английски фотограф Пол Клиф

Изложбата портретна фотография „Мечтая за моя свят“ показва петдесет фотографии на двадесет и пет деца снимани преди и сега, отговаряйки на един единствен въпрос „Какво мечтаеш за твоя свят?“. Неин автор е известният английски фотограф Пол Клиф. Тя може да бъде видяна от 24 март до 10 април в „Античен комплекс Сердика“, зона Ларго.

„Искам всички да са живи и здрави и да знам всички езици“, „Да отида на море“, „Да обиколя света“, „Да разгледам целия космос, да прочета цялата библиотека“, „Да няма Ислямска държава. Да няма престъпления“, „Да изобретят телепортацията“, „Свят без хомофобия, расизъм, сексизъм, всички да се обичаме някак си и да приемаме шегите по-добре“ са само част от техните отговори.

По време на откриването поздравителни слова към гостите отправиха Ива Бонева, изпълнителен директор на Център за приобщаващо образование, Пол Клиф, автор на изложбата и Благовеста Борчева, държавен експерт в „Дирекция приобщаващо образование“, Министерство на образованието и науката.

„През 2009 г. поканихме Пол Клиф да дойде в България и да снима деца от наши партньорски училища в Тетевен и София, които да споделят своите мечти. През 2017 г. той се завърна и заедно с него открихме двадесет и пет от тях. Зададохме им същия въпрос. Мечтите на една част от децата бяха станали по-големи и смели, а за съжаление на други, те се бяха смалили. Мечтите очертават хоризонти, възможности и пътища и дават свобода на духа ни. Много е важно да насърчаваме децата да мечтаят смело и уверено.“, сподели Ива Бонева, изпълнителен директор на Център за приобщаващо образование.

На откриването имаше още кът за щури снимки, табло, на което гостите споделяха своите мечти и работилница за млади фотографи. Специален музикален поздрав към гостите отправиха Мария Пашалийска, участник в тазгодишното издание на „Гласът на България“ и китариста Иван Благинов.

Експозицията е част от програма „Училището има смисъл“ на Център за приобщаващо образование, която има за цел отваряне на училището към общността и свързва учители и представители на различни професии в екипи, които работят целогодишно с цел повишаване на мотивацията на децата да ходят на училище.

За да се увеличи броя на училищата, които имат смисъл за децата, Центърът започва фондонабираща кампания. Можете да я подкрепите като дарите на уеб страницата на организацията, като разказвате за Програмата на ваши приятели и партньори или като споделяте идеи с екипа на организацията.

Изложбата ще бъде пътуваща и ще може да бъде видяна на много места в България.

От 15 до 30 април ще бъде в Тетевен, а от началото на месец май в Музейко. Ще ви информираме за следващите градове и дати.


Медийни партньори: JCDecaux, Дарик радио, Детски Дневник, Мама Нинджа, Новите Родители, Национална мрежа за децатаНПО ПорталФРМС, Аз четаПървите 7Bebok.euУчилища.бгHighViewArt.

 


За Пол Клиф: Пол Клиф е роден в Манчестър в средата на 60-те години на миналия век. В работата си прегръща всяка възможност за сътрудничество с организации и каузи, взимащи присърце благото на хората и общностите им. Спокоен и скромен, Пол е майстор в работата с хора, които не са свикнали да бъдат пред обектива.

За Център за приобщаващо образование: Център за приобщаващо образование е неправителствена организация, която работи за утвърждаване на приобщаващата училищна среда като стандарт за качество в образованието. Подкрепяме училищата да се развиват като общности със споделени ценности и визия така, че децата да бъдат насърчавани да разгърнат  способностите си и да превъзмогват трудностите, учителите да се чувстват подкрепени и уверени, че са ефективни и че могат да се справят с предизвикателствата, и родителите да поемат своята отговорност в партньорство с училището.

Четвърта кампания/семинар за ученици и учители в детски градини
Информираме ви, че на 16.05.2019г. (четвъртък) в гр. Благоевград, Общинска Администрация Благоевград, зала №5 (партер) от 10:00 ч. ще бъде проведена Четвърта осведомителна кампания/ семинар за...
Трета осведомителна кампания/семинар за ученици и учители в училища
Информираме ви, че на 9-ти Май 2019г. (четвъртък) в гр. Благоевград, Трето основно училище „Димитър Талев“, кабинет по рисуване (партер) от 10:00 ч. ще бъде проведена Трета осведомителна...
Дни на Приобщаването 2019
ДНИ НА ПРИОБЩАВАНЕТО 2019        44% от седмокласниците не вярват, че съучениците им са добри хора, сочи национално представително проучване на Център за приобщаващо образование ...
Повече от 2700 дарители подкрепиха 122 каузи в „БЪЛГАРИЯ ДАРЯВА“
Над 50 000 лв. от близо 2700 индивидуални дарители събра националната кампания „БЪЛГАРИЯ ДАРЯВА“, която се проведе от 22 до 31 март 2019 г. Още 5 000 лв. постъпиха през платформата DMS, а 3 000 лв. – през дарителския механизъм „Платформата“.В първото издание на инициативата се...
Остават две седмици да станете учител със "Заедно в час”
До 15 април организацията набира кандидати за програмата си, които от септември ще преподават в 11 области на България.15 април е последната дата за 2019 г., до която желаещите да се включат в програмата на “Заедно в час” за професионално и лидерско...
ОСМИ НАЦИОНАЛЕН ФОЛКЛОРЕН КОНКУРС „ЗАБЛЕЯЛО МИ АГЪНЦЕ” 10 - 12 май 2019 г.
Националният фолклорен конкурс „Заблеяло ми агънце” се организира от Сдружение „Национален събор на овцевъдите в България”Конкурсът предоставя възможност за изява на изпълнители в областта на музикалното и танцовото фолклорно изкуство, словесния...
Международна оценка: Учителите от алтернативни обучителни програми показват високи педагогически умения
Изследване на Университета в Дюсбург-Есен, което сравнява уменията и нагласите на учители от традиционни и алтернативни форми на подготовка, ще бъде представено в София на 14 март Сериозният предварителен подбор на...
Обучения на Център за приобщаващо образование през месец март
9 март - Партньорството с родителите Обучението акцентира върху ползите от системната грижа, която училището полага за изграждане на ефективни отношения с родителите на две нива – индивидуално (между отделния учител и...