Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
„Аз събуждам България” – кампанията, която носи със себе си Промяната
Гласувай
Рейтинг
0

„Аз събуждам България” е национална информационно-образователна кампания, която има за цел да събуди българския дух със силата на знанията и уменията. Основатели на кампанията са Пламен Попов и Ясар Маркос – двама млади мъже, които са решили да вземат живота си в свои ръце и освен това, да покажат как са го направили и на другите.

Подбудите им за иницииране на тази толкова жива и истинска кампания са свързани най-вече с идеята за подобряване на живота в България. Те със сигурност изключват живота извън България, като решение на проблемите на българските граждани. А как смятат да го постигнат? – с много труд, пот на челото и добър екип! Тяхната цел е да покажат на всеки един българин, че тук, в България, той може да осъществи своите мечти, стига да го поиска достатъчно и да се бори непрекъснато.

Екипът на „Аз събуждам България” организира мащабно двудневно събитие,  което има за цел да привлече максимално много хора и да им покаже добрата страна на живота в България. Идеята е това да се случи чрез лекции на разнообразни теми като - социално предприемачество, онлайн маркетинг, финанси, здраве и много други,  които могат с лекота да преобърнат положително живота на тези, които са готови да направят крачка към Промяната.

Освен многобройните лекции на различни теми, проведени от български и чуждестранни лектори, гостите на Събитието ще могат да се насладят и на концерти, спортни активности и много други удоволствия, които им е подготвила кампанията „Аз събуждам България”.

Събитието ще се състои на 9-ти и 10-ти септември, в Южния парк в град София, под патронажа на д-р Султанка Петрова, заместник-министър на Министерството на труда и социалната политика. Тя вярва, че „когато хората имат общи каузи, те събират, привличат хората около себе си. Искам да споделя, че това е един прекрасен екип, с който се работи невероятно, защото това са хора, които имат воля, имат амбиция – хора, които вярват. Всеки един от нас трябва да носи вярата и надеждата, че всичко в България може да се случи по добрия начин.”

Ексклузивен партньор на кампанията „Аз събуждам България“ е сдружение „Маринела“, представлявано от Ангелина Ангелова. Сред основните цели на сдружението е да подпомага социалната интеграция и личностната реализация на деца и хора в неравностойно положение, както и да стимулира творческите търсения на млади таланти в страната ни.

В рамките на втория етап на кампанията, ще бъдат реализирани над 280 обучения във всички областни градове на страната, както и дейности с информационно-развлекателен характер, с което ще бъде привлечена широка аудитория от активни и търсещи хора, готови да направят стъпка към промяна за себе си и бъдещите поколения на страната.

Един от официалните партньори на кампанията, международната агенция за подбор на персонал CTeam предоставя възможност на всички участници в обученията да използват натрупаните знания и още на място да подадат своите документи за работа.

До момента, екипът на „Аз събуждам България”, с помощта на своите доброволци и партньори, успя да реализира:

Две официални национални среща с доброволците на кампанията

Официална пресконференция за представяне на кампанията

Почиствания на публични площи

Раздаване на хиляди брандирани балони в София, Пловдив и Бургас

Онлайн четене на книги;

Официални партньори на „Аз събуждам България“ са:

Министерство на труда и социалната политика

Министерство на младежта и спорта

Столична община

Софийска търговско-промишлена камара

Сдружение „Маринела“

C Team

Пловдивски културен институт

Областна управа Пловдив

Адвокатска колегия Пловдив

Медийни партньори на кампанията са:

Българско национално радио (БНР)

Медийна група „България“

Националната информационно-образователна кампания „Аз събуждам България“ има за цел да насочи всеки българин към действия в посока подобряване на личното, емоционално, здравословно, духовно и финансово състояние.

На гости на Община Горна Оряховица
Навръх Игнажден гостувахме в Община Горна Оряховица. Там ни посрещнаха стопаните на Общината – кметът инж. Добромир Добрев и неговите заместници Николай Георгиев, Йорданка Кушева и Деница Коева. Пяхме коледарски песни и наричахме за здраве и...
Доброта не само по Коледа
Жирафчетата от 3.Б клас при 23 СУ „Фредерик Жолио-Кюри, гр. София претворяват добрите си идеи в дела. Те вярват, че да подадеш ръка на човек, който се нуждае от подкрепа, не трябва да бъде еднократен акт. Вече втора година помагат на самотен дядо, като събират средства за...
Нашето добро
Благодарим на всички настоящи, бивши родители и приятели на детска градина "Ален мак" - Горна Оряховица, които  посетиха нашия базар и се включиха в благородното дело "Да помогнем на Пеньо".Събраната сума от базара е 711,87 лв.Благодарим на всички...
КОНФЕРЕНЦИЯ ПРИОБЩАВАЩО ОБРАЗОВАНИЕ 2017
Партньори на приобщаването в общността Дата: 9 декември  2017 год., Място: зала „Витоша",  Интер Експо ЦентърГодишната конференция на Център за приобщаващо образование е ежегоден форум, по време...
Форумът Voice It разкри кои са важните за децата теми
„Какво мислят децата и младите хора за живота в България?“ беше мотото на събитието, което Национална мрежа за децата организира на 20 ноемвриФорумът „Voice It: Младежко мнение от значение“ се организира на 20 ноември за трета поредна година от...
Конференция Образование 2017: Акценти от събитието
Инвестициите в мотивирани учители и достъпът до образование на всяко дете са фокусът на Конференция Образование 2017“Трябва да инвестираме в учителите и да направим така, че образователните институции да работят...
Конференция Приобщаващо образование 2017 – Партньори на приобщаването в общността
Конференция Приобщаващо образование 2017 – Партньори на приобщаването в общносттаПетото издание на Годишната конференция на Център за приобщаващо образование ще се проведе на 9 декември 2017 г., зала „Витоша“, Интер Експо Център. Тя се...
НАЙ-СИЛНИЯТ ЧОВЕК В БЪЛГАРИЯ
На 1 ноември, Деня на будителите, Център за приобщаващо образование стартира нова кампания за ролята на българския учител Видеоклипът към кампанията е дело на английския...