Търсене Календар Блог За нас Партньори Бизнес Контакти
Урок по Отечестволюбие - „Воинската слава на Стрямската долина”
Гласувай
Рейтинг
0

На 8 март 2018г. в СУ "Васил Левски" - град Карлово се проведе урок по Отечестволюбие - „Воинската слава на Стрямската долина”, който е организиран от секция „Млади приятели на армията” към училището и е посветен на участието на карловските войскови части в Балканската война 1912 – 1913г..

Юношите и девойките, които работят в групата по проекта "Твоя час" с желание и отговорност рецитираха и представиха свои презентации, и като достойни българи, следващи заветите на дедите си, създадоха един незабравим празник! Гостите обогатиха знанията си за фелдфебел Христо Василев и 28 – ми Стремски пехотен полк и тяхното участие в Победоносната Балканска война, за патриотичното възпитание и любовта към свободата на самарянката Райна Касабова и нейното участие в боен полет над Одринската крепост. Научихме за живота и делото на тези достойни карловци, записали със златни букви имената си в Пантеона на българската бойна слава.

В миналото сме били там, където другите си мислят, че са тръгнали. Българин е онзи, който познава историята и корена си. Защото сме един народ, една нация, помнеща историята и героите си, устремена с гордо вдигната глава към утрешния ден! Защото сме българи!

Гости на празника бяха г-жа Мариана Манчева - Директор на училището, Стефан Груев - секретар на общинската организация "В.Левски" на СОСРЗ, Росица Минчева - заместник директор, преподаватели и ученици. Благодарим на всички, които уважиха нашия празник, направихте деня ни още по празничен и тържествен!

Четвърта кампания/семинар за ученици и учители в детски градини
Информираме ви, че на 16.05.2019г. (четвъртък) в гр. Благоевград, Общинска Администрация Благоевград, зала №5 (партер) от 10:00 ч. ще бъде проведена Четвърта осведомителна кампания/ семинар за...
Повече от 2700 дарители подкрепиха 122 каузи в „БЪЛГАРИЯ ДАРЯВА“
Над 50 000 лв. от близо 2700 индивидуални дарители събра националната кампания „БЪЛГАРИЯ ДАРЯВА“, която се проведе от 22 до 31 март 2019 г. Още 5 000 лв. постъпиха през платформата DMS, а 3 000 лв. – през дарителския механизъм „Платформата“.В първото издание на инициативата се...
ОСМИ НАЦИОНАЛЕН ФОЛКЛОРЕН КОНКУРС „ЗАБЛЕЯЛО МИ АГЪНЦЕ” 10 - 12 май 2019 г.
Националният фолклорен конкурс „Заблеяло ми агънце” се организира от Сдружение „Национален събор на овцевъдите в България”Конкурсът предоставя възможност за изява на изпълнители в областта на музикалното и танцовото фолклорно изкуство, словесния...
Международна оценка: Учителите от алтернативни обучителни програми показват високи педагогически умения
Изследване на Университета в Дюсбург-Есен, което сравнява уменията и нагласите на учители от традиционни и алтернативни форми на подготовка, ще бъде представено в София на 14 март Сериозният предварителен подбор на...
Обучения на Център за приобщаващо образование през месец март
9 март - Партньорството с родителите Обучението акцентира върху ползите от системната грижа, която училището полага за изграждане на ефективни отношения с родителите на две нива – индивидуално (между отделния учител и...
Квилинг книга
Учениците от IV"в" клас на СУ "Вичо Грънчаров" - Горна Оряховица преди 3 години започнаха да се занимават с квилинг - познат още като хартиен филигран. Квилингът е форма на изкуството, която включва използването на лентички от хартия, плат, кожа и други материали, които се...
Видовете насилие в училище и как да ги разпознаваме?
За насилието в училище няма междучасие! Всяка година стотици ученици в България стават жертва на агресия и тормоз.    Насилието има различни форми – физическо, психическо, сексуално, кибернасилие, тормоз. Всяка от тях оставя своите белези върху детето – вреди на...
“Ролята на училищното управление в процеса на изграждане на приобщаваща училищна среда. Основи на ефективното училищно управление“
На 15.12.2018 г., Център за приобщаващо образование ще проведе обучителен семинар на тема: “Ролята на училищното управление в процеса на изграждане на приобщаваща училищна среда. Основи на ефективното училищно...